Sunday, January 6, 2013

Liselotte Watkins på min væg - Liselotte Watkins On My Wall

I går hentede jeg 2 af mine billeder hos min rammeforretning. Det ene billede købte jeg sidste sommer. Det er en tegning af Tenka Gammelgaard fra serien 'Coco & Igor'. Besøg hendes hjemmeside her. Det andet er nyt. Et tryk af Liselotte Watkins, der hedder 'Frida', som kan fås her. Begge billeder har nu fået professionel indramning og er kommet op på min væg. Jeg er superglad!



Yesterday I picked up 2 of my pictures from the frame maker shop. I bought one of the illustrations last summer. It is by Tenka Gammelgaard from the series 'Coco & Igor'. Visit her homepage here. The other one is new. A print by Liselotte Watkins, called 'Frida', which can be bought here. Both pictures have now been framed professionally and are hanging on my wall. I am super happy!

No comments:

Post a Comment