Friday, May 3, 2019

Indretningsdetalje - Interior Detail

At bo i en genhusningslejlighed er for mig en god oplevelse. Jeg har ikke knyttet mig særlig til den, men jeg har indrettet mig helt og aldeles - bortset fra at sømme ledninger fast! Det er helt klart en charmerende lejlighed, og jeg har været heldig, men så meget som jeg trives, er følelsen af at jeg kun er her for en tid meget markant.

Jeg tror derfor ikke, at jeg kommer til at savne den. Snarere bliver det nok en god oplevelse af, at jeg kan trives under nye forhold.

Dog er der en ting, som jeg ved, jeg kommer til at savne! Vinduet på badeværelset. Det har jeg ikke i den lejlighed, jeg kommer tilbage.

Iøvrigt - jeg poster ikke så meget for tiden, fordi jeg stadig skriver på min gamle pc, som er helt løsnet i ryggen nu - kun holdt sammen af ledningerne - men jeg har ikke haft tid til at sætte den nye op. Det kommer.

I eftermiddag og aften skal jeg passe mine to mindste favorit personer. Mami og Far havde brug for en voksen aften :-), så min start på weekenden bliver så dejlig. Det håber jeg også, at jeres bliver.

Der er endda plads til mine hårting og mine cremer og makeup.
There is even room for my hair stuff and all my creams and makeup.

To live in a temporary flat is for me a good experience. I haven't totally connected to it, but I have everything in place - except for the electrical cords! This is a very charming flat, and I have been lucky, but as much as I am thriving, the feeling that I will be here for a short time is strong.

So I don't think, that I am going to miss it. I look at it as a good experience, that I can adapt to new environments.

There is one thing though, that I am going to miss! The window in the bathroom. I will not get one in the flat, I am going back to. That will without doubts be the one thing, I will remember, when I move.

By the way - I don't post much these days, because I am still writing on my old pc, which now has totally come off in the back - only held by the wires - and I haven't had time to set up the new one. But I will be back.

This afternoon and night I am going to take care of my two favorite small persons. Mami and Dad needed a night for grown ups :-), so my start on the weekend will be great. Hope that yours will be too!

No comments:

Post a Comment