Friday, February 15, 2019

3 dage til flytning - 3 Days Before Moving Out

Så er det lige ved og næsten. Jeg er tilfreds med nedpakningen, og jeg er meget tilfreds med, at jeg kun har kasseret en - 1 - ting! Det tager jeg som et tegn på, at jeg har, hvad jeg behøver. Både redskaber og minder.

Det bliver nok til omkring 20-25 kasser i alt, for jeg fik at vide, at jeg også skal pakke puder og grønne planter. Og mit musikanlæg. Alt, hvad der kan kommes i kasser, skal i kasser. Så lidt løsdele som muligt.

Jeg har gjort mig umage med ikke at blande ting, så jeg får lettere ved at pakke ud. Jeg har kun en diverse-kasse, der ikke er fuld endnu, og den bliver nok brugt til de sidste ting, som skal pakkes på selve flyttedagen.

Jeg har været nede i den nye lejlighed et par gange, sidste gang for at måle op. Jeg kan godt have mine ting der, og jeg har en god fornemmelse af, at det bliver pænt. Jeg skriver 'nede i lejligheden', fordi den nye lejlighed er tættere på bymidten, og jeg har boet lidt oppe i terræn.

Nu skal jeg hente favoritbørnene om et øjeblik og passe dem hele aftenen (Favorit-forældrene skal på date!), og i morgen skal jeg til rund fødselsdags-frokost, så søndag giver jeg den så fuld gas med det sidste.

Jeg glæder mig.

Det er næsten forår udenfor! - It is almost Spring outside!

It is getting close. I am quite satisfied with the packing, and I am very happy about, that I only have had to get rid of one - 1 - thing! I take that as a sign, that I have, what I need and want. Tools as well as treasures.

I think, that I will end up with 20-25 boxes in total, because I have been told, that I also should pack pillows and green plants. And my stereo and amplifiers. Everything, which can go into boxes, should be in boxes. As little 'loose' things as possible.

I have been careful not to mix items, so it will be easier to unpack. I only have one miscellaneous box, which isn't full yet, and I will use that for the last minute things.

I have been down in the new flat a couple of times, the last time to make some measurements. I can easily have my stuff there, and I have a good feeling, that it is going to look nice.  I write 'down in the new flat', because it is closer to the city center, and I have been living in a higher terrain. 

Now I am going to pick up the Favorite kiddoes and take care of them for the rest of the day (The Favorite patents are going on a date!) and tomorrow I am going to a birthday lunch, so most of the day will be spent there, but Sunday I will speed it up with the last things.

I am looking forward.

No comments:

Post a Comment