Monday, December 19, 2016

Hvad man behøver - What You Need

Det er meget tilfredsstillende, når man er færdig med at skrive indkøbsseddel, og der står:

Knækbrød
Ost
Mælk
Grønt til middagen (som supplement til resterne fra i går).

Det koster ikke ret meget, og det kommer ikke til at tage tid fra noget, som jeg hellere vil. Jeg skal ikke 'shoppe' noget. Jeg skal bare have lidt mad. Udover det har jeg, hvad jeg behøver.

En lille lystråle fangede en lille stjerne - A small beam of light caught the litte star

There is quite bit of satisfaction, when I have done writing the shopping list, and it says:

Wasa Cripsbread
Cheese
Milk
Vegetables for dinner (as supplement to the left-overs from yesterday).

It will not cost a lot, and it will not take any time from things, I'd rather do. I am not going 'shopping'. I'm just going to have a bit of food. Otherwise I have got, what I need.

No comments:

Post a Comment