Wednesday, May 4, 2016

Købestop for april - Shopping Ban for April

Jeg bestemte mig jo for at fortsætte mit købestop en måned mere, fordi jeg gerne vil blive mere bevidst om mine indkøbs-vaner.

Og forbruget for denne måned blev 500 kr. mindre end forbruget i april sidste år, og besparelsen ligger på kosten, fordi jeg har handlet stort ind en gang om ugen og ellers ikke gået i forretninger.

Men 500 kr. sparet er bestemt penge, så det er en måned, hvor det har givet pote at handle efter indkøbsliste og 'med fuldt overlæg'.


Det er Kr. Himmelfartsdag i morgen, og vejret bliver skønt. Hvor heldig kan man være?!
It is Ascension day tomorrow (public holiday), and the weater will be beautiful. Lucky us!


As I told you, I decided to continue with my shopping ban, because I wanted to be more conscious about my shopping habits.

And the budget for this month is less than April last year, and the savings has been 77 $/67 Euro, which comes from groceries, because I have been shopping once a week and otherwise not been in any shops.

But 77 $/67 Euro is definitely money, so it has been a month where shopping 'deliberately' with a grocery list has given a good result.

No comments:

Post a Comment