Monday, April 25, 2016

Dårlig pasform - Bad Fit

Sidste år købte jeg en trenchcoat, som jeg var meget glad for. Semi-kort og helt klassisk. Men jeg er aldrig blevet rigtig glad for den. Den sidder dårligt - til mig i det mindste!  Jeg føler hele tiden, at jeg skal rykke den på plads, så nu bliver den afhændet.
Det vil sige, at jeg skal ud og se efter noget andet overtøj til kolde og/eller våde forårs- og sommerdage, og jeg aner ikke, hvad det skal være?!


Last year I bought a trenchcoat, which I was very happy about. It is semi-short and quite classic. But I have never really become happy using it. It has a bad fit - at least for me! All the time wearing it, I feel as if I have to correct something, pull it down or up. It is sort of 'out of place' all the time. So now it goes!
Which means that I have to find something else to wear on cold and/or wet spring- and summer days, and I have no clue, what to look for?!

No comments:

Post a Comment