Monday, March 14, 2016

En normal dag - A Normal Day

Det føles, som om det er den første normale dag i meget lang tid, selvom det kun har været en uge. Jeg trænger til nogle helt normale dage. Jeg elsker faktisk mine normale dage.

Så nu starter jeg stille og roligt. Jeg har opdateret kalenderen og fjernet de punkter, der ikke er nødvendige at skrive ind, men som man alligevel somme tider sniger sig ind, og som kan stresse helt vildt. Så nu står der kun det vigtigste.

Som der egentlig altid skulle. Ikke nogen tankeindfald. Ikke nogen 'rart at huske'-ting. Bare det vigtigste!



It feels like the first normal day after a very long time of un-normal days, even though it just has been a week. I need some quite ordinary days. In fact I love my normal days.

So now I will start totally calm. I have updated the calendar and removed all the things, which shouldn't be necessary to put into it, but creep in anyway, and give a lot of stress. So now only the important things are written down.

As it should be - always. No impulse thoughts in a calendar. No 'nice to remember' stuff. Just the most important things!

No comments:

Post a Comment