Wednesday, November 18, 2015

Pladsproblemer? - Problems with Space?

Næste år ved denne tid er jeg sikkert blevet genhuset! Den ejendom, som jeg bor i, skal renoveres fra top til tå, og min lejlighed er en af dem, der bliver totalt ombygget. Jeg glæder mig.
I den forbindelse har alle beboere deltaget i møder, hvor vi har fået oplyst, hvordan det hele kommer til at foregå.
Vi skal bl.a. have et luftrensningsanlæg, hvilket betyder, at der skal 'ofres' et skab i entreen i hver lejlighed. Det har forårsaget stor panik! "Skal jeg undvære et overskab?"
Der er kun en besked: Du har ikke for lidt plads - du har bare for mange ting!

Nu er tiden kommet til at nye skumringen -
Now the time has come to enjoy the twilight.

Next year at this time I am probably being re-housed! The building, I live in, is going to be renovated from top to floor, and my apartment is one of the ones, which will undergo a total transformation. I am really looking forward to that.
Therefore we have been attending some meetings for all tenants, where we were told, how the whole thing is going to take place.
We are among other things going to have a air cleaning system, which means that we all have to 'sacrifice' a top cabinet in the hallway. That has caused great anxiety! "Am I going to let go of a  top cabinet?"
There is only one answer to that: You don't have too little space - you just have too many things!

No comments:

Post a Comment