Saturday, November 28, 2015

Nisselandskab under konstruktion - Santa Landscape under Construction

Jeg er en Gør-det-selv-person, og jeg har kæmpet en svær kamp, indtil jeg lærte at 'lade være' med at agere på enhver god ide, jeg fik. Lærte at få inspiration - og lærte at lade den forsvinde igen, hvis jeg ikke havde tid til at lave tingene her og nu. Jeg er færdig med at købe ind til fremtidige projekter, jeg ikke har tid til at lave. Det er en befrielse!
Men her til aften lavede jeg starten til et nisselandskab, som mindste favorit-person skal være med til at bygge op i løbet af december, for når han kommer i morgen, skal vi ud at lede efter de to første nisser, der skal bo der i december måned. Der vil komme flere nisser i løbet af December, men de gemmer sig lige nu.



I am a DIY-person, and I have fought a big fight, before I learned to 'not' act on every good idea, which entered my head. I learned to be inspired - and learned to let it go, if I didn't have the time to make the project here and now. I am done with buying things for 'future' projects. It is such a relief.
But tonight I started making the ground work for a Santa landscape, which the smallest favorite person is going to help build during December, first time tomorrow, when we have to go looking for two of the elves, who are going to live there all month. More elves are coming the following Sundays, but they are hiding right now.

No comments:

Post a Comment