Monday, October 19, 2015

Hylder - Shelves

I går kom en af mine favoritpersoner og hjalp mig med at sætte en reol op. Eller rettere han satte en reol op! Jeg kan godt selv, men der er mennesker, der er bedre til det end mig!
Jeg fik udnyttet et 'dødt' hjørne mellem to døre, og min lille undulat, Elvis, fik et sikkert og godt sted at stå.
Hylderne skal ikke dækkes med ting - jeg har heller ikke så mange - men nu skal jeg gå og eksperimentere med, hvad der fungerer. Jeg har tænkt mig, at min Ipad og laptop får en fast plads der.
Systemet er købt i et byggemarked og er ganske billigt, og jeg synes, at det ser godt ud.


Yesterday one of my favorite persons came and helped me putting up some shelves. Or rather he was putting them up! I can do it myself, but there are persons, who are better at it than me!
Now a 'dead' corner between two doors has come to use, and my little budgie, Elvis, has a safe and warm place to live.
The shelves will not be covered with things - not that I have that many anyway - but now I will take some time experimenting with what will give the best use. I imagine that my Ipad and laptop will have a place there, when not in use.
The system is bought in a store for building materials and DIY, and is quite cheap. And I thinks that it looks good.

No comments:

Post a Comment