Friday, May 1, 2015

Vægreol - A wall shelf

Efter en uge, som har været god, men hvor tingene ikke rigtig skete, som jeg havde planlagt, er det weekend.
Jeg skal i morgen eftermiddag, men formiddagen skal gå med lidt shopping til hjemmet. Jeg har planer om at købe en industrielt udseende væghængt reol til et hjørne i min stue. I morgen skal jeg ud og se på noget, som ligner det, jeg har i hovedet.

Hjemme og slapper nu af med åben dør - det er ved at være open-dør-tid nu
At home relaxing with my balcony door open - it is open-door-time now

After a week, which has been good, but where thing haven't quite worked out like planned, it is weekend.
Tomorrow morning I am going shopping for something for my flat. I have an idea about an industrial looking self system hanging on the wall for a corner of my living room. Tomorrow I am going out to look at something, which looks something like the idea in my head.

No comments:

Post a Comment