Monday, May 18, 2015

Pakke fra USA - Package from The States

Så kom min pakke fra USA endelig. Nå, det tog nu bare lidt over en uge, men ventetid kan være lang, når man glæder sig.
Advarsel: Det blev i sandhed dyrt med både told og moms! Prisen på selve varen var faktisk ok, men der bliver bl.a. også beregnet moms og told af porto... som om jeg har importeret frimærker! Hvad tænker de på?!
Nå, men never mind, indholdet lever fuldt op til mine forventninger, og nu sidder jeg og nyder en skøn kop kaffe brygget på gammeldags manér med udsigt til den smukkeste 'coffee stand' fra The Coffee Registry. Jeg elsker den!



Finally my package from The States came. Well, actually it only took a bit more than a week, but waiting for something which you are looking forward to can seem like a long time.
Warning: It became really expensive. The price is quite reasonable, but the customs and the VAT! They actually take customs and VAT of the postage... as if I have imported stamps!! What are they thinking?!
Well, never mind, the contents of the package fully live up to my expectations, and now I am enjoying a great cup of coffee brewed in the slow way with a view to the most beautiful coffee stand from the The Coffee Registry. I love it!


No comments:

Post a Comment