Wednesday, April 1, 2015

Resultat af 3 måneders købestop - The Result of 3 Months Purchase Stop

Så er jeg nået til vejs ende i mit købestop-forsøg!
Beløbet, jeg har sparet over de sidste 3 måneder sammenlignet med sidste år, beløber sig til 5.295 kr.
Det har været en kæmpe øjenåbner for mig, og projektet har slet ikke være svært. Tværtimod. Det er ret let at forholde sig til kun at købe nødvendige ting ind på daglig basis. Tænk en gang hvor mange penge det drejer sig om på årsbasis! Så jeg fortsætter min ændrede indkøbspolitik, dog ikke her på bloggen.
Pengene, som nu står på min opsparingskonto sammen med den almindelige opsparing, vil jeg bruge til at opdatere min forårs- og sommergarderobe med. Men der bliver ingen hovedløse indkøb - og jeg skal nok vise, hvad det bliver til.

Noget af sommergarderoben, der skal revideres
Some of the summer clothes to be revised

Now I have reached the end of my purchase stop project.
The amount, which I have saved during the past 3 months compared to last year, is UD$ 830/Euro 710.
It has been a gigantic eyeopener for me, and the project hasn't been difficult at all. On the contrary. It has been quite easy only to buy the necessary things on an everyday basis. Think about how much money this is over a year basis! So I will continue my changed purchase habits, but end it here on the blog.
The money, I have saved, is now on my savings account together with the ordinary savings, and I will use them for updating my spring- and summer clothes. But no mindless purchases - and I will keep you updated on that.


No comments:

Post a Comment