Thursday, January 15, 2015

Nyt kamera og budgettet - New Camera and The Budget

Her er den så! Min Nikon D5300. Kun huset. Jeg har et objectiv, som jeg er så glad for, og som dækker mit fotobehov.

Det blev ikke mindre godt af, at jeg nu har kigget på mit budget her halvvejs gennen måneden, og jeg skal kun tage halvdelen af prisen for kameraet fra min opsparingskonto, fordi jeg ikke har købt andet end mad og rengøringsartikler! Så hvis jeg fortsætter næste måned på samme måde, så kan jeg sætte pengene tilbage på opsparingen igen.

Det her kunne gå hen og blive en vane!


Now it is here! My Nikon D5300. I didn't by a lens, as I am perfectly happy with the one I have, and because it covers my needs.

The whole deal has only become better, now that I halfway through the month have taken a look at my budget, and I only have to take half the amount of the camera price, because I only have bought food and cleaning products! If I continue next month the same way, I can put the money back in the savings account again.

This could become a habit! 

No comments:

Post a Comment