Saturday, January 24, 2015

Løfter, løfter - Promises, Promises

Jeg havde egentlig ikke nogle nytårsfortsætter til 2015. Det vil sige, at jeg havde bestemt, at jeg ville blive bedre til det, jeg allerede laver. Komme i gang med min nye bog, skrive på bloggen mindst 4 gange om ugen, ihærdigt læse spansk, fotografere og male store malerier.
Denne uge har været flad, for jeg måtte erkende, at jeg ikke er begyndt på bogen, jeg har ikke skrevet 4 gange om ugen på bloggen, jeg skulle have øvet mere spansk, taget nogle flere fotos, og jeg har malet nogle malerier, som jeg virkelig kæmper med.
Så hvad kan man gøre, når man så får en uge, hvor ingenting går, som man vil? Man kan fortsætte, og det er der, jeg er nu. Jeg skal holde mine løfter - også dem til mig selv!



I actually didn't have any New Years Promises for 2015. Well, I had decided that I would get better at what I am already doing. Starting writing my new book, make at least 4 posts on the blog a week, take some more pictures, study hard on my Spanish, and paint big paintings.
This week has been really gloomy, because I had to acknowledge that I haven't started the book. I haven't written 4 times a week here on the blog. I should have been digging deeper in my Spanish books. I haven't taken any photos, and I have painted two paintings, which I am still fighting with.
So what can you do, when you have a week, where nothing is going your way? You can continue, and that is, where I am now. I have to keep my promises - also the ones I have made to myself!

No comments:

Post a Comment