Wednesday, October 8, 2014

Sweater Time!

Det blev pludselig koldt og blæsende, og efteråret er her, så kassen med sweaters er kommet frem i lyset. Nu er det tid til at gennemgå dem. Så bestemmer jeg mig for, hvilke der skal 'fornys', og hvilke der skal til genbrug. I år ryger den sorte sweater ud. Den skulle have været ude sidste år, men den er så lun og hyggelig, at den fik lov til at overleve sidste vinter,  men jeg brugte den faktisk ikke, for den er ikke helt i top. Så med den, jeg har på i dag, skal jeg kun ud og anskaffe en ny sort sweater. Jeg har dog også mine overvejelser med hensyn til den stribede med bling-bling stjernerne på ærmerne - og der er også en på ryggen. Jeg er ikke rigtig til glimmer, og jeg brugte den ikke meget, så måske ryger den ud...



It has suddenly become cold and windy, and autumn is here, so the box with sweaters has come out into the light. Now it is time to go through the pile. Then I decid, which ones that have to be renewed, and which ones that have to go. This year the black sweater goes. It should have been done last year, but it is so warm and nice that I let it live for one more season, but I actually didn't use it, because it is a bit worn. So with the one I am wearing today I only have to get a new black one. Though I have my considerations about the striped one with the bling-bling stars on the elbows - and there is also a star on the back. I am not really into anything sparkly, and I didn't use it much, so maybe it goes...

No comments:

Post a Comment