Wednesday, September 3, 2014

Updatere undertøj - Update Underwear

En gang imellem bliver jeg overrasket, når jeg har vasket mit tøj og skal til at lægge det på plads. Jeg bliver overrasket over, hvor brugt det 'pludselig' ser ud. Måske fordi jeg bruger de samme 30 stykker tøj i garderoben, som de fleste af os gør over en sæson. Yndlingsstykkerne. Men det var præcis, hvad der skete, da jeg vaskede undertøj sidst. Så min bytur i går, der endte hos Nespresso, startede ud med den mission. At købe undertøj - som jeg altid skal tage mig sammen til. Det er så bøvlet at få så  meget tøj af og på. Men jeg lykkedes med at købe 3 sæt, et hvidt, et elfenbensfarvet og et blåt, så nu er der noget, der skal ud af samlingen.




Sometimes I get surprised, when I have washed my clothes and is putting it back in the dresser again. I get surprised how all of a sudden it looks 'worn out'. Maybe because I just like everyone else use the same 30 pieces of clothes in the wardrobe. The favorite pieces. But this was exactly what happened, when I washed my underwear last week. So my trip to town yesterday, which ended up at Nespresso, started out with that mission. To buy underwear - which I normally have to build courage to do. It is so annoying to take that much clothes off and on. But I succeeded buying 3 sets, one white set, one ivory colored, and one blue set, so now some of the old items have to go.

No comments:

Post a Comment