Tuesday, September 9, 2014

'Forårsrengøring' - 'Spring Cleaning'

Min hobby er ikke rengøring! Men jeg elsker, når det er gjort! I dag havde jeg planlagt at gøre rent, og alligevel gik jeg og smølede. Da jeg endelig fik taget mig sammen, tog det kun to timer, og så var mit hus pletfrit! For mit smøleri kommer fra den gang, hvor jeg aldrig kunne komme til at gøre noget uden at skulle flytte 1000 ting først, og det tog uendelig tid. Nu skal jeg bare flytte et par stole! Så her dufter dejligt - og effektivt!


 - og så skal mine planter nurses - and then my plants need nursing

My hobby isn't cleaning house! But I love, when it is done! Today I had planned to do it, and I kept procrastinating. When I finally pulled myself together, it only took two hours, and my house is now spotless! My procrastination comes from the time, when I had to make my way around 1000 items first, before I could do anything. Now all I have to do is move a couple of chairs! It smells very nice here.

No comments:

Post a Comment