Friday, September 5, 2014

Bladopbevaring - Magazine Storage

Jeg køber en del mode- og indretningsblade, som jeg ikke 'bliver færdig med' lige med det samme. Så opbevaring af dem er altid en kilde til udvikling. Jeg har set flere steder på nettet, at man nu sætter et læderbælte omkring stakken, og det ser fantastisk ud, men er måske ikke så praktisk, når man skal flytte dem, for de bliver ret tunge. Nu har jeg sat et bælte om mine (ikke et læderbælte, for dem bruger jeg selv!) og så har jeg sat dem på en Ikea 'plantevogn', som er billig og en fantastisk opfindelse til tunge ting, der står på gulvet - varenr. 101.556.66. Så er bladene lige til at skubbe rundt i verden... indtil jeg finder på et nyt system!


I regularly buy fashion magazines and interior design magazines, which I return to time and time again for inspiration. So storing them is always a source for development. I have seen several places on interior design blogs lately that you can put a leather belt around the stack, and it looks fantastic, but isn't that practical, when you clean your house, because they become quite heavy. Now I have put a belt around mine (not a leather belt, I use those!) and then I have put it on an Ikea plant mover, a quite cheap and a very good device for anything heavy standing on the floor - item no. 101.556.66. Now I can push the stack around the room... until I find a new system!

No comments:

Post a Comment