Sunday, August 3, 2014

Opdatering af en skjorte - Pimp a Shirt

Det har regnet og tordnet lidt, men det har kun gjort det mere fugtigt, så for mig er det sidde-stille-vejr igen. Men det har jeg jo lidt svært ved, så jeg greb en stak med tøj, der trængte til lidt små-reparationer, så nu er en skjorte, en trøje og en silkeskjorte i cirkulation igen. Især silkeskjorten er jeg glad for. Jeg er ellers ikke så meget for mønstret tøj, men denne her har jeg altid holdt af. Jeg har taget manchetterne af, som gjorde den lidt gammeldags at se på, og jeg er meget fornøjet med resultatet. Så nu har jeg en 'ny' skjorte!


Sødt, ikke? - Cute, isn't it?

We have had a bit of rain and some thunder, but it has just raised the humidity, so for me it is sit-still-weather again. But as I find that difficult, I grabbed a pile of clothes which needed minor repairs, and now a shirt, a cardigan, and a silk blouse is in circulation again. I am especially pleased about the silk shirt. I am not a big fan of fabric with patterns, but I have always loved this one. I took off the cuffs, which made it look a bit out dated, and I am very pleased with the result. Now I have a new shirt!

No comments:

Post a Comment