Tuesday, July 22, 2014

Er jeg bare underlig? - Am I just wierd?

Nu bliver jeg nødt til at spørge ... er jeg den eneste, der længes efter lidt lavere temperaturer og måske endda lidt regn? Er det utaknemligt, når vejret er så godt? Men 'godt' er vel relativt. Stranden ville være det bedste sted at være, men jeg er ikke strand-ligger, fordi: 1)jeg bliver hurtigt forbrændt, 2) jeg bliver sååå rastløs, 3) jeg aner ikke, hvad jeg skal lave der, 4) jeg gider ikke at ligge og sove midt på dagen, 5) det er så ukomfortabelt at ligge i sand og læse, 6) og man får sand alle steder, også i maden! Jeg kender ingen, der har det som mig! Er jeg virkelig den eneste? Er jeg bare underlig?


Now I have to ask ... am I the only one, who longs for lower temperatures, and maybe even a bit of rain? Is it being ungrateful, when the weather is so good? But 'good' is a relative thing, isn't it? The beach would be the best place to be, but I am not fond of the beach, because: 1) I easily get sunburned, 2) I get sooo restless, 3) I don't know what to do there, 4) I don't want to sleep in the middle of the day, and 5) it is uncomfortable to lye in sand and read, 6) and you get sand everywhere, even in your food! I know no one, who feels like me! Am I the only one? Am I just weird?

No comments:

Post a Comment