Wednesday, April 23, 2014

Min oprydnings-mission - My De-clutter Mission

Som I efterhånden nok har forstået, er jeg på en oprydnings-mission. Den er konstant ongoing. Mit mål er, at jeg har, hvad jeg skal bruge og ikke kan leve foruden, men intet ud over det. Nu var turen kommet til mine madopskrifter og -bøger. Jeg har gemt opskrifter, som jeg vender tilbage til, men som jeg ikke har i hovedet og bøger, som jeg bruger som inspiration. Samtidig kom der lige 3 t-shirts i posen til genbrugs-shoppen. De er helt nye og er sådan set ikke et fejlkøb. Bortset fra at det var min fejl ikke at købe noget i ordentlig kvalitet, for da de var blevet vasket, var de krøbet 10 cm i længden! Men der er forhåbentlig en person derude, der er kortere end mig, der kan bruge dem.



As you probably by now have understood, I am on a always ongoing de-cluttering mission.My goal is to own what I need and things I cannot live without, and no more. So now the time had come to my food recipes and cooking books. The ones left are those, which I cannot remember from time to time, and the books I use for inspiration. In the plastic bag to the secondhand shop are also 3 t-shirts, totally new, which aren't actually a mistake - apart from the fact that it was my mistake not to buy a better quality, because when I had washed them, they became 10 cm shorter! But hopefully there a person out there with a shorter body than mine who can use them.

No comments:

Post a Comment