Tuesday, April 29, 2014

Hvad jeg købte i lørdags? - What I bought last Saturday?

Jeg købte en curiosity-box. En slags sættekasse i akryl, som har været i restordre i mange måneder. Jeg blev så glad, da den kom hjem. Drønede ind og hentede den, og den svarede helt til mine forventninger. Jeg satte de (relativt få) ting, som er specielle for mig i den - og det fungerede slet ikke! Så i formiddags blev den leveret tilbage til Hay, der er super professionelle både ved køb og salg. Der var ingen problemer. Men jeg vil ikke have ting, som jeg føler noget for liggende i mine skuffer, for det gør mig ikke glad. Samtidig spænder det ben, at jeg ikke kan leve med en masse småting. Been there, done that! Så nu skal jeg til at nytænke.

Den kom aldrig op på væggen - It never went on the wall

På vej ud af døren - On the way out of the door

I bought a curiosity-box in acrylic. It has been out of stock for months, so I was very happy, when it arrived. Went to the city to pick it up, and it was totally up to my expectations. I put the (relatively few) things which are special to me - and it didn't work for me at all! So this morning I went back to Hay and returned it. They are very professional about sales and returns. No problems. I don't want things in my drawers, which mean something to me, because that doesn't make me happy. At the same time I still cannot live with a lot of stuff. Been there, done that! So I have to rethink.

No comments:

Post a Comment