Saturday, April 5, 2014

Et nyt Nikon? og et plaster på såret - Et nyt Nikon? and a Consolation

De kloge hoveder kunne ikke finde ud af, hvad der er galt med mit kamera, så de anbefaler, at jeg kigger mig om efter et nyt. Det havde jeg ikke lige regnet med, og jeg er lidt ærgerlig over det, men er det sådan, så er det sådan. Nogen gode ideer til, hvilket kamera jeg skal købe? Helst et Nikon! Som et plaster på såret gik jeg ud og købte nyt bestik i stedet for! Nej, det er ikke rigtigt. Jeg havde et gavekort, og nu har jeg købt det mest fantastiske bestik, der hedder Copenhagen, fra Georg Jensen Sølv, se her, som jeg kommer til at glæde mig over hver dag.



The wise guys in the photo repair shop couldn't find out, what is wrong with my camera, so they recommended that I look around for a new one. I really hadn't anticipated that, and I am a bit annoyed, but if that is the way it is, then that's it. Any good ideas about which camera I should buy? I want to buy a Nikon! As a consolation I went out and bought new cutlery instead! No, not true. I had a gift card, and now I have bought the most fantastic cutlery, called Copenhagen, from Georg Jensen Silver, look here, which I will enjoy every day.

No comments:

Post a Comment