Monday, March 17, 2014

Travle, gode dage - Busy, Great Days

Jeg er her endnu, og jeg har ikke haft et eneste kedeligt minut. Forskellen på at være ansat og at arbejde freelance er - bl.a. - at der ikke er to dage, der ligner hinanden. Jeg løber stærkt - og jeg elsker det. Jeg kan slet ikke forstå, at det kun er 5 uger siden, at jeg begyndte på dette her. Sjovt nok har jeg tidligere altid haft svært ved at få snøvlet mig i seng om aftenen, og jeg er bestemt heller ikke noget morgenmenneske. Det har ændret sig i løbet af denne korte periode. Jeg går i seng i ordentlig tid, fordi jeg ikke har lyst til at være uoplagt næste morgen, og så det er heller ikke svært at komme op. Mystisk! Pauser bliver værdsat, og blomster, som bare kommer, uden grund andet end at ville glæde - glæder fantastisk meget.



I am still here, and I haven't had a dull moment. The difference in being employed and to work freelance is - among other things - that not two days are alike. I run fast - and I love it. I really cannot understand that it is only 5 weeks ago that I started this. It has also given new habits. I have always had difficulties in getting to bed in time, and I definitely wasn't a morning person. That has changed during this short period. I go to bed in due time, because I really don't want to be tired the next day, because I really want to do my thing, so it is not difficult to get up in the morning either. Strange! The breaks are highly appreciated, and flowers, which just arrive with no other reason than the wishes of bringing joy - bring so much of just that.

No comments:

Post a Comment