Sunday, January 19, 2014

Nye ting i skabet - New Things in my Closet

I år havde jeg bestemt mig for ikke at gå på udsalg, fordi jeg ikke har et naturligt udsalgs-gen. Jeg finder normalt aldrig noget, der passer. Men i min klædeskabs-oprydning fandt jeg ud af, at jeg mangler hverdagsbluser i strik og en lang grå cardigan. Så i går, da jeg ændrede planer på grund af slud, kulde og blæst, gik jeg ned i det lokale shoppingcenter for at købe mælk og yoghurt, fandt jeg 2 bluser og en lang strik-jakke i løbet af 5 minutter. Selv en blind høne kan finde et korn!



I had decided not to go to any sales this year, because I don't have a natural shopping gene. I normally never find anything that fits. But during my closet clean-out I found out that I need everyday knit tops and a long grey cardigan. So yesterday, when I had changed my plans about going to Copenhagen because the weather was wet, cold and windy, I went to my local shopping mall to buy milk and yogurt, I found 2 tops, and a long cardigan within 5 minutes. Even a blind hen can find a grain.

No comments:

Post a Comment