Friday, November 8, 2013

Vejen til weekend gik op ad bakke - The Road to Weekend went uphill

Nu begynder weekenden! Det har jeg haft brug for hele dagen! Det har været en af de dage hvor jeg bare har siddet og slået i tasterne uden egentlige at have følt, at jeg er kommet videre. Der var meget papir-skubberi over det. Da jeg kom ud, var det kommet lys i træerne udenfor. Julelys! Vent! Det er ikke julemåned endnu. Den måned skal nydes i 31 dage og ikke mere. Hold nu op! Men så fandt jeg ved et tilfælde to par skinny jeans i en fantastisk facon i de rigtige farver til den rigtige pris. Ikke så ringe en dag alligevel.





 Now the weekend begins. I have needed that all day. It has been one of these days where I have been sitting banging in the keyboard without feeling that I got anywhere. It has felt like paper shuffling. When I came out, the Christmas lights on the trees had been lit!. Stop. It isn't Christmas month yet. That month should be enjoyed for 31 days only. So stop it! But by chance I found two pairs of skinny jeans in a fantastic cut, the right colors, and at the right price. So not such a bad day anyway.

No comments:

Post a Comment