Saturday, November 2, 2013

Resultat af stylist-aftale - The Results of the Stylist Appointment

Så var jeg til stylist i går. Det var en underholdende oplevelse på mange måder. Først af alt fordi stylisten udpegede tøj, som jeg allerede har hængende i mit klædeskab. Det vil ikke sige, at det var de samme ting og samme designere, men det var de samme 'komponenter'. Så jeg klæder mig ikke helt 'ude af kurs' med min personlighed. Men jeg havde svært ved at fnise, da jeg blev præsenteret for et par læder leggins til 6.500 kr. og en nederdel til 2800 kr. Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Som barnebarn af en dameskrædder ved jeg, at de stykker tøj ikke er pengene værd. Men sådan er der jo så meget - verden vil bedrages. Så jeg kom jeg hjem med 30 roser, 3 scones og en sjov oplevelse.



So - I was at the stylist yesterday. It was a very entertaining experience. First because the stylist pointed out clothes, which I already have in my closet. Not the same things or designer, but the same 'components'. So I am not dressing totally 'out of course' compared to my personality. But I had a hard time not to start giggling when I was presented to a pair of leather leggings at the price of 1180 US $/865 Euro, and a skirt for 510 US $/375 Euro. This cannot be true. Being the grandchild of a ladies tailor I know that those pieces of clothes are not worth the money. But the world wants to be deceived. So I came home with 30 roses, 3 scones and a fun experience.

No comments:

Post a Comment