Tuesday, October 1, 2013

Kvalitet - Quality

Jeg ejer nogle ting, som virkelig fungerer for mig, og det er for det meste ting af god kvalitet. To af tingene nyder jeg at tage frem, hver gang jeg skal rejse. For 15 år siden købte jeg to toilettasker, en lille og en stor, meget enkle, og de er stadig som nye. De er lette at pakke og lette at gøre rene. Jeg kommer på en vanskelig opgave, når de en dag ikke kan mere, men jeg passer på dem, for de er nogle af de ting, som jeg virkelig ikke føler trang til at udskrifte.


I am the owner of some things, which really is functioning for me, and often they are things of good quality. I enjoy taking two of these things out, when I travel. 15 years ago I bought two toilet bags, a small one and a big one, very simple, and they still look like they are new. They are easy to pack and easy to clean. I will get a difficult task one day, when I have to buy new ones. But I take care of them, because they are possessions I really don't want to change.

No comments:

Post a Comment