Monday, April 8, 2013

Farvesplash i køkkenet - Colorsplash in the Kitchen

Jeg er kommet i forårshumør her hjemme. Hele mit hjem er holdt i en meget behersket farveskala, men nu faldt jeg bare for noget. Min el-kedel var gået i stykker, og så tog jeg springet og købte en med 'lidt' farve på. Jeg elsker gult og grønt (påskefarver!), så nu skulle det være, og jeg bliver glad, hver gang jeg ser på den. Og i aften skal den afprøves sammen med drikke-chokoladen fra Hotel Chocolat, som kan findes her. Det er et sted, der bestemt er værd at besøge, hvis man er chokolade-elsker.


I am in spring mood at home. My home is held in a very controlled color scale, but now I just fell for something. My electric kettle was broken, and then I took the leap to buy something with a 'little bit' of color.  I love yellow and green ( Easter colors!), so now was the time, and I get thrilled, every time I look at it.  Tonight it will be tested together with the drinking chocolate from Hotel Chocolat, which you can find here. Definitively a place worth visiting, if you are a chocolate lover.

No comments:

Post a Comment