Friday, January 4, 2013

Undertøj på udsalg - Underwear on a Sale

For en uges tid siden så jeg ned i min undertøjsskuffe og opdagede, at jeg trænger til nyt undertøj. Det sker hver gang! Jeg finder ikke ud af det over en periode, men lige pludselig. Så godt at udsalget stadig kører. Bortset fra at jeg ikke er vild med at stå i forretningerne og prøve. Prøverummene er ofte så små, at man føler, at man står med bagdelen ude af rummet, og det er varmt at få alt tøjet af og prøve det ene sæt efter det andet. Jeg synes aldrig, at jeg er privat nok. Men når jeg så finder noget, der er sødt, frækt, elegant, eller hvad det nu skal være, så er det bare skønt.


A week ago I looked into my underwear drawer and discovered that I need new underwear. It happens every time! I don't find out over a period, but all of a sudden. So it is good that the sales aren't over. Except that I am not crazy about standing in the shops getting in and out of clothes. The dressing rooms are often so small that you feel that you are standing with your bottom sticking out into the shop, and it is sweaty business to get out of all your clothes trying one set of underwear after another. I never feel that I get enough privacy.
But when I find something sweet, naughty, elegant, or what ever purpose it should be, it feels so good.

No comments:

Post a Comment