Saturday, October 13, 2012

I tvivl - In Doubt


Click the photo to read the full article

Jeg elsker hvide vægge og er generelt ikke særlig farve-vild. Men somme tider kan jeg godt se, at det måske ville give lidt ’oomph’ at få noget på væggene. Inspireret af flere designblogs har jeg hængt billeder op i dag. Overskredet min komfortzone. Men så tænkte jeg – Hva’ pokker! Det kan jo altid laves om.
Så jeg hængte billeder op i et ’dødt’ hjørne, og nu vil jeg se, om jeg kan vænne mig til det. Ellers hiver jeg dem bare ned igen.


I love white walls and I am in general not particular color-wild. But sometimes I can see that maybe it would give a little ‘oomph’ to have something on the walls. Inspired by some design blogs I have hung some pictures today. Crossed my comfort zone. But then I thought – So what...! I can always change it back.
So I hung pictures in a ‘dead’ corner, and now I will see if I can get used to it. Otherwise I will just pull them down again.

No comments:

Post a Comment