Thursday, October 18, 2012

Hvad er dit vinterprojekt? - What is Your Winter Project?

Click the photo to see the full article


Da jeg sank ned i min lænestol her til aften, så jeg de smukke træer udenfor. Det fik mig til at tænke på, hvilket projekt jeg skal hygge mig med i de mørke vinteraftener. Jeg har altid et vinterprojekt. Hvad det skal være i år, er jeg ikke helt kommet frem til endnu. For nogle år siden ordnede jeg alle familiefotos og satte dem i orden. Altså billeder fra før den digitale tid, som for mig repræsenterer familiehistorien. Jeg havde bl.a. et par kasser med billeder fra min mor og far, som jeg sorterede. Jeg smed alle billeder ud, hvor der ikke var mennesker, som resten af familien kendte på, og alle dårlige billeder gik samme vej. Det blev til en hel vinters hyggearbejde, hvor jeg genoplevede en masse minder og endte med 6 tykke albums, som viser flere årtiers familiehistorie. Hvad skal dit vinterprojekt være?




When I sank into my armchair earlier tonight, I saw the beautiful trees outside. This made me think of, which project I am going to have fun with the dark winter nights, because I always have a winter project. I haven’t quite decided yet what it is going to be this year. A couple of years ago I set all the family photos in order. Photos before the digital time, which for me represent my family history. I also had a couple of boxes with photos from my Mom and Dad, and I sorted them and tossed the ones on which the rest of the family didn’t recognize anybody, and the bad ones went the same way. It was work for a whole winter, and I relived a lot of good memories and ended up with 6 thick albums, which show decades of family history. What is your winter project going to be?

No comments:

Post a Comment