Sunday, August 26, 2012

Sat på pause

Når jeg står på toget, begynder det så småt. Jeg skal på landet nogle dage. Besøge venner, der har et lille landsted med heste, hunde, duer, høns, bier og luft! Når jeg kører over Lillebæltsbroen, føles det som om nogen trykker på min pauseknap. Nogle dage sammen med nogle af de dejligste mennesker jeg kender i de skønneste omgivelser. Så trækker jeg vejret dybere og langsommere.

It starts slowly, when I get on the train. I am going to the country side for a few days. To visit friends who have a small farm with horses, dogs, pigeons, hens, bees and air! When I cross The Lillebaelt Bridge, I feels as if somebody is activating my pause botton. A few days with some of the best friends I have in the most fantastic surroundings. Then I breathe deaper and slower.

No comments:

Post a Comment