Friday, November 7, 2014

Når livet lever sig selv - When Life lives Itself

Gode intentioner og solskin! Der skulle lægges sidste hånd på bogen, så den kunne sendes videre til lay-outeren. Men somme tider lever livet sig selv. Det gør det i hvert fald på mit spisebord i dag! Så jeg må arbejde i morgen. Men jeg er kommet over i et andet flow - og i eftermiddag skal jeg på bogmesse og prøve at markedsføre mig selv. Det er skønt at være sin egen boss.



Good intentions and sunshine! I should have made the last finish to the English version of my book, and then it should go to the guy, who takes care of the lay out. But sometimes life takes other turns. At least the life at my desk today! So I have to work tomorrow. But I have entered another kind of flow - and this afternoon I am going to a book event, and I am going to try marketing myself. I love that I can do that - being my own boss.

No comments:

Post a Comment