Thursday, September 5, 2013

Jeg har 'opdaget' Skype! - I have 'discovered' Skype!

Jeg ved godt, at jeg somme tider er lidt langsom. Men sådan er det. Men nu har jeg (også) opdaget Skype. Det vil sige, jeg blev sådan set lidt tvunget. Jeg har familie i Canada, som jeg ikke har så meget kontakt med, som jeg egentlig gerne vil. Men heldigvis var der en derovre, der skrev til mig: "Du gør sådan og sådan. Så kan vi Skype." Og det gjorde jeg så, så forleden talte vi sammen en time. Helt fantastisk dårlig billedkvalitet, og helt fantastisk at kunne se hinanden alligevel. Og så er det gratis! Jeg kan anbefale, at man laver en kop the eller kaffe og tager et par småkager, før man starter.



I know that I am slow sometimes. That's the way it is. But now I have (also) discovered Skype. Which means that I actually was forced a bit. I have some family members in Canada, whom I don't have as much contact with as I would like to. But luckily one of them wrote me: "You do this and that, and then we can Skype." I did as told, so the other day we talked for an hour or so. Totally bad visual contact, and totally fantastic to be able to see each other anyway. And it is free! I can recommend to make a cup of tea/coffee and find a couple of biscuits, before you make contact.

No comments:

Post a Comment