Tuesday, September 10, 2013

Det rå bord - The 'Raw' Table

Jeg er ikke voldsomt sentimental, når det drejer sig om ting. Men jeg har haft et lille bord stående i kælderen i et stykke tid, fordi jeg synes, at det er sjovt, råt og lidt anderledes. Det er et gammelt industrielt bord med zink-plader og hjul, og jeg ved ikke, hvad det har været brugt til. Nu har jeg taget det op for at se, hvordan det vil fungere, og det får lov til at stå nogle dage. Hvis jeg synes, at det giver et rodet indtryk, bliver det fjernet.


I am not very sentimental about things. But I have had a small table in the basement for a while, because I think that it is fun, 'raw', and a bit different. It is an old industrial table with zinc table tops and wheels, and I don't know, what it has been used for. Now it is standing in my living room, because I want to see if it works, and it will stay there for a couple of days. If I think that it makes my living space look cluttered, it will be removed again.

No comments:

Post a Comment