Sunday, April 14, 2013

Sneakers eller høje hæle - Sneakers or High Heels

Jeg synes, at det er så flot, når jeg ser en kvinde, der kan gå ordentligt i højhælede sko. Men helt ærligt, de er få, og når man bor i Danmark, hvor vi har så mange brosten, er det ikke lige hverdags-skoen, og mit liv er mest til sneakers. I fredags var jeg lidt på afveje, det vil sige, at jeg var et sted, hvor jeg normalt ikke kommer, så jeg var ikke i købe-mode. Bare på orienteringstur! Det endte med disse fantastisk bløde sneakers af et mærke, som jeg ikke kender, men det er som at have sokker på - og så til halv pris. Hvor heldig kan man være?!


I think that it is great to see a woman, who really can walk in high heels. But quite honestly, not many can, and when you live in Denmark, where we have so many streets with cobbled stones, it is not the everyday choice to wear very high heals, and sneakers are created for for my kind of life. Friday I was a bit away from my well known neighborhood, so I wasn't in shopping mode. Just observing! Which ended with that I am the owner of these fantastic soft sneakers of a brand, I don't know. But it like wearing thick socks - at half price. How lucky can you get?!

No comments:

Post a Comment