Wednesday, November 28, 2012

Ønskesedlen - The Wish List

Jeg skriver ønskesedler året rundt. Hver gang, jeg har et nyt ønske, reviderer jeg listen. På den måde bliver de impulsive ønsker fjernet, og de ting, som jeg virkelig ønsker, bliver stående. Ofte ønsker jeg noget, som jeg ikke spontant går ud og købe til mig selv. Men ting, som der skal opsparing til, kommer ikke på listen.  Dyre ønsker skal man ikke belaste andre med. Dem skal man selv spare op til. I år ønsker jeg mig bl.a. bøger, et bordeaux tørklæde og en tynd kort sølvhalskæde til et vedhæng, som jeg har fået af en kær person.



I write wish lists all year around. Every time I get a new wish, I revise the list. That way all the impulsive wishes will be removed, and the things which I really want, stay. Often I want something which I wouldn't spontaneously would go and buy for myself. But things, for which you have to make savings for, don't go there. You shouldn't strain other people with expensive wishes. You have to do the savings for that yourself. This year the list contains books, a bordeaux scarf  and a thin short silver necklace for a pendant which was a gift from a person very dear to me.

No comments:

Post a Comment