Thursday, November 29, 2012

Mit juletræ - My Christmas Tree

Så har jeg købt mit juletræ! Det er aldrig sket så tidligt, og det har aldrig været af denne type eller størrelse. Hvilket vil sige, at det er faktisk ikke et juletræ. Overhovedet ikke et juletræ. Og det er skævt. Men alligevel bliver det mit juletræ.  Grunden er, at det ikke er mig, der skal stå for julen i år, men jeg synes alligevel, at der skal være lidt tradition over det, og denne gang skal traditionen udfordres lidt! En smule mini-pynt vil komme på hen ad vejen. Jeg føler mig allerede mere 'julet', end jeg har gjort i mange år.



Now I have bought myself a Christmas tree. It has never happened so early, and it has never been of this sort or size. Which means that in fact it isn't a Christmas tree. Not at all a Christmas tree. And it is crooked. But nevertheless it is going to be my Christmas tree. The reason is that I am not the one in charge of Christmas this year, but I thought that there still had to be a bit tradition this year, and this time tradition will be somewhat challenged! It will be decorated with a bit of mini-ornaments a little later. So I already feel a lot more 'Christmassy' than I have done previous seasons.

No comments:

Post a Comment