Wednesday, September 12, 2012

Et møde med Bandi/ Meeting Bandi

Click photo to see the whole text

Jeg har holdt fri i dag. Jeg har løbet rundt i København og købt nogle ting, som jeg behøvede. Jeg har spist frokost med den sød ven, nydt det gode vejr, og jeg har mødt Bandi. Bandi er en "hul-i-hækken"-hund. Superdejlig, velopdragen, sund og kærlig, der pænt lægger sig ,når hans herre siger: "Nattøj" :-) De er åbenlyst glade for hinandens selskab og glade generelt - hvordan det så end kan lade sig gøre. For Bandi og hans far er hjemløse. De skal sove på gaden i nat.


I have had a day off. I have been running around in Copenhagen for things, I needed. I have had lunch with a dear friend, enjoyed the nice weather, and I met Bandi. Bandi is a "hole-in-the-hedge"-dog. A wonderful, well-trained, healthy and loving dog. Lies down when his master says "Pyjamas" :-) Master and dog were obviously happy in each others company, and happy in general - however that is possible. Because Bandi and his master are homeless. They are going to sleep in the street tonight.

No comments:

Post a Comment